نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزیابی کیفیت سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه تهران با استفاده از مدل لیب کوآل [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 53-66]
  • اشتراک دانش سنجش اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر شیراز [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 31-40]
  • اطلاع‌جویی رفتار اطلاع‌یابی پژوهشگران پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بر اساس مدل اطلاع‌جویی غیر‌خطی فاستر [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 17-30]
  • اینترنت اینترنت و سلامت حیوانات خانگی: مطالعۀ موردی رفتار اطلاع‌یابی سلامت آنلاین صاحبان حیوانات‌خانگی [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 1-16]

ب

  • بافت اطلاع‌یابی رفتار اطلاع‌یابی پژوهشگران پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بر اساس مدل اطلاع‌جویی غیر‌خطی فاستر [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 17-30]

پ

ت

  • تصویر ذهنی سازمانی مطالعه تصویر ذهنی سازمانی کتابداران از کتابخانه‌های دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 81-89]

د

ر

  • رفتار اطلاع‌یابی سلامت اینترنت و سلامت حیوانات خانگی: مطالعۀ موردی رفتار اطلاع‌یابی سلامت آنلاین صاحبان حیوانات‌خانگی [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 1-16]

س

  • سرانه مطالعه مدل‌ها و الگوهای سنجش و اندازه‌گیری سرانه مطالعه در ایران [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 67-80]
  • سواد اطلاعاتی سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 41-52]

ص

  • صاحبان حیوانات خانگی اینترنت و سلامت حیوانات خانگی: مطالعۀ موردی رفتار اطلاع‌یابی سلامت آنلاین صاحبان حیوانات‌خانگی [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 1-16]

ف

  • فرهنگ سازمانی سنجش اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر شیراز [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 31-40]

ک

  • کتابخانه‌های دانشگاهی سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه تهران با استفاده از مدل لیب کوآل [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 53-66]
  • کتابداران مطالعه تصویر ذهنی سازمانی کتابداران از کتابخانه‌های دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 81-89]
  • کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر شیراز سنجش اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر شیراز [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 31-40]
  • کیفیت خدمات سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه تهران با استفاده از مدل لیب کوآل [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 53-66]

ل

  • لیب‌کوآل سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه تهران با استفاده از مدل لیب کوآل [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 53-66]

م

  • مدیریت دانش سنجش اشتراک دانش و فرهنگ سازمانی در میان کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر شیراز [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 31-40]
  • مدل‌ اطلاع‌یابی غیر‌خطی فاستر رفتار اطلاع‌یابی پژوهشگران پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بر اساس مدل اطلاع‌جویی غیر‌خطی فاستر [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 17-30]
  • مدل تصویر سازمانی لی‌بلانگ مطالعه تصویر ذهنی سازمانی کتابداران از کتابخانه‌های دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 81-89]
  • مدل‌های سرانه مطالعه مدل‌ها و الگوهای سنجش و اندازه‌گیری سرانه مطالعه در ایران [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 67-80]
  • مطالعه مدل‌ها و الگوهای سنجش و اندازه‌گیری سرانه مطالعه در ایران [دوره 6، 1,2، 1396، صفحه 67-80]