نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • ادبیات کودکان و نوجوانان تحلیل محتوای تصاویر کتاب‌های داستانی کودکان رده سنی ب و ج در دهه 80 [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 35-44]
  • ارزیابی علمکرد ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • ارزیابی عملکرد سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 69-80]
  • ارزیابی کیفیت ارزیابی وبگاه مجله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس ابزار ارزیابی کیفیت(WQET) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 1-12]
  • ارزیابی وبگاه ارزیابی وبگاه مجله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس ابزار ارزیابی کیفیت(WQET) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 1-12]
  • ایزو 9241 و 16982 کاربردپذیری پایگاه‌های اطلاعاتی ناپیوسته اسلامی مبتنی بر اصطلاحنامه بر اساس استانداردهای ایزو 9241 و ایزو 16982 [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 81-92]
  • استاندارد کتابخانه‌های دانشگاهی ایران تحلیل وضعیت کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از استانداردهای کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]
  • اصطلاحنامه علوم اسلامی کاربردپذیری پایگاه‌های اطلاعاتی ناپیوسته اسلامی مبتنی بر اصطلاحنامه بر اساس استانداردهای ایزو 9241 و ایزو 16982 [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 81-92]
  • اضطراب اینترنتی سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 43-56]
  • اضطراب کتابخانه‌ای سنجش اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم بر اساس مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 57-68]
  • اطلاع‌رسانی و اشتغال‌زایی چالش‌ها و موانع ترغیب دانش‌آموختگان رشته‌ی کتابداری و اطلاع‌رسانی به ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 55-66]
  • اعضای هیأت علمی نیمرخ سواد اطلاعاتی دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 93-104]
  • امانت الکترونیکی سنجش میزان آمادگی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران برای ارائه خدمات عمومی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 27-42]

ب

  • بازیابی اطلاعات عملکرد نشانی اینترنتی در بهبود ربط نتایج بازیابی اطلاعات توسط کاربران رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و اقتصاد در استانداری همدان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]
  • بلوغ فناوری اطلاعات تعیین شاخص‌های ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-54]

پ

  • پایگاه تخصصی اصول فقه کاربردپذیری پایگاه‌های اطلاعاتی ناپیوسته اسلامی مبتنی بر اصطلاحنامه بر اساس استانداردهای ایزو 9241 و ایزو 16982 [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 81-92]
  • پایگاه تخصصی علوم قرآنی کاربردپذیری پایگاه‌های اطلاعاتی ناپیوسته اسلامی مبتنی بر اصطلاحنامه بر اساس استانداردهای ایزو 9241 و ایزو 16982 [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 81-92]
  • پایگاه کتابخانه ملی بررسی میزان همخوانی و روزآمدی سرعنوان‌های موضوعی فارسی با عناوین کتاب‌های منتشرشده در پایگاه کتابخانه ملی ایران در سال‌های 1384- 1388 [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
  • پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیمرخ سواد اطلاعاتی دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 93-104]

ت

  • تحقیقات و فناوری سنجش رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-78]
  • تحقیقات و فناوری ارزیابی محتوایی میز مرجع دیجیتال کتابخانه‌های مرکزی برترین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 1-10]
  • تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر مکان‌یابی کتابخانه‌های عمومی با استفاده از روش فرایند سلسله مراتبی گروهی (AHP) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 79-90]
  • تحلیل شکاف ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • تحلیل محتوا تحلیل پرسش‌های مرجع سنتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای تصاویر کتاب‌های داستانی کودکان رده سنی ب و ج در دهه 80 [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 35-44]
  • ترویج کتابخوانی خدمات جنبی کتابخانه های عمومی و نقش آن در جذب کودکان به کتابخانه ها [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 21-32]
  • تصویرگری کتاب تحلیل محتوای تصاویر کتاب‌های داستانی کودکان رده سنی ب و ج در دهه 80 [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 35-44]

ج

  • جستجوی اطلاعات سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 43-56]

خ

  • خدمات اطلاع‏رسانی وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات در کتابخانه‏های دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 91-102]
  • خدمات جنبی شناسایی راههای بهبود خدمات جنبی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه کاربران بر مبنای رهنمودهای ایفلا / یونسکو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 43-54]
  • خدمات جنبی خدمات جنبی کتابخانه های عمومی و نقش آن در جذب کودکان به کتابخانه ها [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 21-32]
  • خدمات عمومی الکترونیکی سنجش میزان آمادگی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران برای ارائه خدمات عمومی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 27-42]
  • خدمات مرجع ارزیابی محتوایی میز مرجع دیجیتال کتابخانه‌های مرکزی برترین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 1-10]
  • خوداثربخشی اینترنتی رفتار اطلاع‌یابی سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 43-56]
  • خوزستان رابطه‌‌هوش فرهنگی و مدیریت دانش مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 33-42]

د

  • داستان تحلیل محتوای تصاویر کتاب‌های داستانی کودکان رده سنی ب و ج در دهه 80 [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 35-44]
  • دانش‌آموختگان چالش‌ها و موانع ترغیب دانش‌آموختگان رشته‌ی کتابداری و اطلاع‌رسانی به ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 55-66]
  • دانشجویان بررسی میزان سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره معیارهای ارزیابی کتاب‌های الکترونیکی مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 69-78]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی : مطالعه موردی واحد نجف‌آباد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 13-26]
  • دانشجویان دکتری نیمرخ سواد اطلاعاتی دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 93-104]
  • دانشگاه آزاد اسلامی دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره معیارهای ارزیابی کتاب‌های الکترونیکی مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 69-78]
  • دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی : مطالعه موردی واحد نجف‌آباد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 13-26]
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر نیازهای اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر و نقش کتابخانه در تأمین آن نیازها [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 65-78]
  • دانشگاه اصفهان مؤلفه¬های مهارت¬های ارتباطی و ارتباط آنها با ویژگی¬های جمعیت‌شناختی در کتابداران دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 79-92]
  • دانشگاه تبریز وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات در کتابخانه‏های دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 91-102]
  • دانشگاه تهران تعیین شاخص‌های ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-54]
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مؤلفه¬های مهارت¬های ارتباطی و ارتباط آنها با ویژگی¬های جمعیت‌شناختی در کتابداران دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 79-92]
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بررسی میزان سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران تحلیل وضعیت کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از استانداردهای کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]
  • دانشگاه علوم پزشکی همدان ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • دانشگاه‌های برتر. وزارت علوم ارزیابی محتوایی میز مرجع دیجیتال کتابخانه‌های مرکزی برترین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 1-10]
  • دبلیو. کیو.ای. تی ارزیابی وبگاه مجله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس ابزار ارزیابی کیفیت(WQET) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 1-12]

ر

  • رابط کاربر ارزیابی رابط کاربر کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران از نظر مطابقت با معیارهای عمومی و تخصصی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
  • رضایت دانشجویان میزان رضایت دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی از وبلاگ‌های کتابداری واطلاع‌رسانی فارسی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 55-64]
  • رفتار اطلاع‌یابی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی : مطالعه موردی واحد نجف‌آباد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 13-26]
  • رهنمودهای ایفلا و یونسکو شناسایی راههای بهبود خدمات جنبی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه کاربران بر مبنای رهنمودهای ایفلا / یونسکو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 43-54]

س

  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران بررسی و ارزیابی رسا، نرم‌افزار جامع کتابخانه، مرکز اسناد و آرشیو در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 13-26]
  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران تحلیل پرسش‌های مرجع سنتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
  • سرعنوان‌های موضوعی فارسی بررسی میزان همخوانی و روزآمدی سرعنوان‌های موضوعی فارسی با عناوین کتاب‌های منتشرشده در پایگاه کتابخانه ملی ایران در سال‌های 1384- 1388 [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
  • سرمایه اجتماعی سنجش رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-78]
  • سواد اطلاعاتی نیمرخ سواد اطلاعاتی دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 93-104]
  • سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی بررسی میزان سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]

ش

  • شاخص‌های ارزیابی تعیین شاخص‌های ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-54]

ص

  • صفحات وب عملکرد نشانی اینترنتی در بهبود ربط نتایج بازیابی اطلاعات توسط کاربران رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و اقتصاد در استانداری همدان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]

ع

  • عناوین کتب فارسی بررسی میزان همخوانی و روزآمدی سرعنوان‌های موضوعی فارسی با عناوین کتاب‌های منتشرشده در پایگاه کتابخانه ملی ایران در سال‌های 1384- 1388 [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
  • عنوان بررسی میزان همخوانی و روزآمدی سرعنوان‌های موضوعی فارسی با عناوین کتاب‌های منتشرشده در پایگاه کتابخانه ملی ایران در سال‌های 1384- 1388 [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی میزان فرسودگی شغلی کتابداران دانشگاه اصفهان و رابطه آن با عوامل دموگرافیک [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 11-20]
  • فناوری اطلاعات وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات در کتابخانه‏های دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 91-102]

ک

  • کارآفرینی چالش‌ها و موانع ترغیب دانش‌آموختگان رشته‌ی کتابداری و اطلاع‌رسانی به ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 55-66]
  • کارآفرینی اجتماعی سنجش رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-78]
  • کاربران دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره معیارهای ارزیابی کتاب‌های الکترونیکی مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 69-78]
  • کاربران شناسایی راههای بهبود خدمات جنبی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه کاربران بر مبنای رهنمودهای ایفلا / یونسکو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 43-54]
  • کاربران کتابخانه سنجش میزان آمادگی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران برای ارائه خدمات عمومی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 27-42]
  • کاربردپذیری کاربردپذیری پایگاه‌های اطلاعاتی ناپیوسته اسلامی مبتنی بر اصطلاحنامه بر اساس استانداردهای ایزو 9241 و ایزو 16982 [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 81-92]
  • کتابخانه دیجیتال ارزیابی رابط کاربر کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران از نظر مطابقت با معیارهای عمومی و تخصصی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
  • کتابخانه‌ عمومی خدمات جنبی کتابخانه های عمومی و نقش آن در جذب کودکان به کتابخانه ها [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 21-32]
  • کتابخانه ملی ایران بررسی میزان همخوانی و روزآمدی سرعنوان‌های موضوعی فارسی با عناوین کتاب‌های منتشرشده در پایگاه کتابخانه ملی ایران در سال‌های 1384- 1388 [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
  • کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران ارزیابی رابط کاربر کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران از نظر مطابقت با معیارهای عمومی و تخصصی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
  • کتابخانه¬های دانشگاهی مؤلفه¬های مهارت¬های ارتباطی و ارتباط آنها با ویژگی¬های جمعیت‌شناختی در کتابداران دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 79-92]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تحلیل وضعیت کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از استانداردهای کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تعیین شاخص‌های ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-54]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی سنجش رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-78]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی سنجش میزان آمادگی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران برای ارائه خدمات عمومی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 27-42]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی نیازهای اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر و نقش کتابخانه در تأمین آن نیازها [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 65-78]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی میزان فرسودگی شغلی کتابداران دانشگاه اصفهان و رابطه آن با عوامل دموگرافیک [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 11-20]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی سنجش اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم بر اساس مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 57-68]
  • کتابخانه‏های ‏دانشگاهی وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات در کتابخانه‏های دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 91-102]
  • کتابخانه‌های عمومی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر مکان‌یابی کتابخانه‌های عمومی با استفاده از روش فرایند سلسله مراتبی گروهی (AHP) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 79-90]
  • کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان شناسایی راههای بهبود خدمات جنبی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه کاربران بر مبنای رهنمودهای ایفلا / یونسکو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 43-54]
  • کتابخانه‌های مرکزی سنجش رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-78]
  • کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه‌ امام صادق(ع) سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 69-80]
  • کتابخوانی خدمات جنبی کتابخانه های عمومی و نقش آن در جذب کودکان به کتابخانه ها [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 21-32]
  • کتابدار بررسی میزان فرسودگی شغلی کتابداران دانشگاه اصفهان و رابطه آن با عوامل دموگرافیک [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 11-20]
  • کتابداری چالش‌ها و موانع ترغیب دانش‌آموختگان رشته‌ی کتابداری و اطلاع‌رسانی به ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 55-66]
  • کتابداران مؤلفه¬های مهارت¬های ارتباطی و ارتباط آنها با ویژگی¬های جمعیت‌شناختی در کتابداران دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 79-92]
  • کتابداران سنجش میزان آمادگی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران برای ارائه خدمات عمومی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 27-42]
  • کتابداران دانشگاهی سنجش رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-78]
  • کتابداران کتابخانه‌های عمومی رابطه‌‌هوش فرهنگی و مدیریت دانش مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 33-42]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی میزان رضایت دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی از وبلاگ‌های کتابداری واطلاع‌رسانی فارسی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 55-64]
  • کتاب‌های الکترونیکی دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره معیارهای ارزیابی کتاب‌های الکترونیکی مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 69-78]
  • کیفیت خدمات ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • کیفیت خدمات سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 69-80]
  • کلیدواژه عملکرد نشانی اینترنتی در بهبود ربط نتایج بازیابی اطلاعات توسط کاربران رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و اقتصاد در استانداری همدان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]
  • کودکان تحلیل محتوای تصاویر کتاب‌های داستانی کودکان رده سنی ب و ج در دهه 80 [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 35-44]
  • کودکان و نوجوانان خدمات جنبی کتابخانه های عمومی و نقش آن در جذب کودکان به کتابخانه ها [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 21-32]

ل

  • لیب‌کوال سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 69-80]

م

  • مدیران سنجش میزان آمادگی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران برای ارائه خدمات عمومی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 27-42]
  • مدیران مسئول نشریات نیازهای اطلاعاتی مدیران مسئول نشریات ایران [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 79-90]
  • مدیریت دانش رابطه‌‌هوش فرهنگی و مدیریت دانش مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 33-42]
  • مدل نولان تعیین شاخص‌های ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-54]
  • مرجع تحلیل پرسش‌های مرجع سنتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
  • مرجع الکترونیکی سنجش میزان آمادگی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران برای ارائه خدمات عمومی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 27-42]
  • مرجع سنتی تحلیل پرسش‌های مرجع سنتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
  • میزان ربط عملکرد نشانی اینترنتی در بهبود ربط نتایج بازیابی اطلاعات توسط کاربران رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و اقتصاد در استانداری همدان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]
  • میز مرجع دیجیتال ارزیابی محتوایی میز مرجع دیجیتال کتابخانه‌های مرکزی برترین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 1-10]
  • مطالعه خدمات جنبی کتابخانه های عمومی و نقش آن در جذب کودکان به کتابخانه ها [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 21-32]
  • مطالعه موردی دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره معیارهای ارزیابی کتاب‌های الکترونیکی مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 69-78]
  • معیارهای تخصصی ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتال کودکان ارزیابی رابط کاربر کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران از نظر مطابقت با معیارهای عمومی و تخصصی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
  • معیارهای عمومی ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتال ارزیابی رابط کاربر کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران از نظر مطابقت با معیارهای عمومی و تخصصی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
  • مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک سنجش اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم بر اساس مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 57-68]
  • مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک.اضطراب کتابخانه‌ای سنجش اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم بر اساس مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 57-68]
  • مکان‌یابی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر مکان‌یابی کتابخانه‌های عمومی با استفاده از روش فرایند سلسله مراتبی گروهی (AHP) [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 79-90]
  • مهارت¬های ارتباطی مؤلفه¬های مهارت¬های ارتباطی و ارتباط آنها با ویژگی¬های جمعیت‌شناختی در کتابداران دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 79-92]
  • موتورهای کاوش عملکرد نشانی اینترنتی در بهبود ربط نتایج بازیابی اطلاعات توسط کاربران رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و اقتصاد در استانداری همدان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]

ن

  • نیاز اطلاعاتی بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی : مطالعه موردی واحد نجف‌آباد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 13-26]
  • نیازسنجی نیازهای اطلاعاتی مدیران مسئول نشریات ایران [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 79-90]
  • نیازسنجی اطلاعاتی نیازهای اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر و نقش کتابخانه در تأمین آن نیازها [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 65-78]
  • نیازهای اطلاعاتی نیازهای اطلاعاتی مدیران مسئول نشریات ایران [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 79-90]
  • نرم‌افزار رسا بررسی و ارزیابی رسا، نرم‌افزار جامع کتابخانه، مرکز اسناد و آرشیو در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 13-26]
  • نرم¬افزارهای جامع کتابخانه¬ای بررسی و ارزیابی رسا، نرم‌افزار جامع کتابخانه، مرکز اسناد و آرشیو در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 13-26]
  • نشانی اینترنتی عملکرد نشانی اینترنتی در بهبود ربط نتایج بازیابی اطلاعات توسط کاربران رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه و اقتصاد در استانداری همدان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-102]
  • نشریات ایران نیازهای اطلاعاتی مدیران مسئول نشریات ایران [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 79-90]
  • نشریات کتابداری و اطلاع‏رسانی ارزیابی وبگاه مجله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس ابزار ارزیابی کیفیت(WQET) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 1-12]
  • نگرش سنجش میزان آمادگی کتابخانه‌های دانشگاهی ایران برای ارائه خدمات عمومی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 27-42]
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شناسایی راههای بهبود خدمات جنبی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه کاربران بر مبنای رهنمودهای ایفلا / یونسکو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 43-54]

و

  • واحد علوم و تحقیقات تهران دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره معیارهای ارزیابی کتاب‌های الکترونیکی مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 69-78]
  • وبگاه نشریات کتابداری ارزیابی وبگاه مجله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی بر اساس ابزار ارزیابی کیفیت(WQET) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 1-12]
  • وزارت علوم سنجش رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه موردی: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-78]
  • ویژگی‌های دموگرافیک بررسی میزان فرسودگی شغلی کتابداران دانشگاه اصفهان و رابطه آن با عوامل دموگرافیک [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 11-20]

ه

  • هویت اینترنتی سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 43-56]
  • هوش فرهنگی رابطه‌‌هوش فرهنگی و مدیریت دانش مطالعه‌ی موردی: کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 33-42]